poniedziałek, 2 czerwca 2014

w y n i k i Candy :)

Tak, tak :) czas na wyniki :) Cytaty, które napisaliście były bardzo inspirujące i wszystkie bardzo mi się podobały... Dlatego przeprowadziłam zwyczajne losowanie, gdyż nie mogłam się zdecydować, który mi się najbardziej podoba... Przyznaję, że przykro mi trochę, iż tak mało osób wzięło udział w Candy... Może nie podoba wam się plakat? hmmm... dziwne, bo mnie osobiście zachwycił... i aż żałuję, że sama takiego nie będę mieć hihi :) no ale cóż... 

Przejdźmy jednak do rzeczy :P






Zatem plakat leci do WŁOCHATKI.pl
Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie mi danych do wysyłki na adres: wmierzynska@yahoo.com


A skoro konkurs był organizowany dzięki WESTWING, przyszykowałam dla was troszkę inspiracji :)

Ależ mi się marzy taki plakat!!!!


Od bardzo dawna poluję na jakąś taką zabawną i niestandardową wycieraczkę :D





Za takie krzesła dałabym się pociąć normalnie!!



I to są jedne z najfajniejszych talerzy jakie widziałam! Są super!!

Ściskam was i życzę miłego dnia!!




PODPIS

17 komentarzy:

  1. Dziekuję za zabawę i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde a ja chyba zapomniałam wkleić banera na blogu więc w sumie nie powinnam się tam znaleźć.... zacięło mi się w pracy a potem zapomniałam :/ gratulacje dla wygranej :) ściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko kochana :) i tak brałaś udział w losowaniu :)

      Usuń
  3. Wielka szkoda, że nie wiedziałam wczesniej o Twoim candy, plakat jest wspaniały, ja bardzo lubię Westwing, zawsze podziwiam to, co mają do zaoferowania. Gratuluję Zwycięzcy!. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam, mają super szeroką ofertę i masę super produktów :) Ja to już uzależniona jestem haha :) ściskam

      Usuń
  4. juhuuu jestem na zdjęciu! :)
    gratuluję wygranej wygranej, he :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję szczęśliwej posiadaczce tego fantastycznego plakatu! Och, marzył mi się :P Troszeczkę zazdroszczę, pora znów zrobić zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zazdroszczę hihi :) bo mnie też bardzo się spodobał hihi :)

      Usuń
  6. przegapiłam ;/ co za niefart, muszę się ogarnąć bo ostatnio nie wyrabiam z niczym . Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( no ja jakoś też nie mogę się ostatnio zorganizować :)
      Widziałaś maila ode mnie? Pisałam do Ciebie :)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Ojacie, WYGRAŁAM!! :))) pierwszy raz wygrałam w candy i to w takim fajowym:) Dziękuję za wspólną zabawę! Ale się cieszę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak :) ALeż się cieszę, że taką radochę udało mi się Ci sprawić :) Jeszcze raz gratuluję :)

      Usuń
  8. Ależ jestem na siebie zła, że takie fajne candy przeoczyłam!
    A te wszystkie inspiracje ajajajaj *.*

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...