czwartek, 29 maja 2014

photo challenge No7

Kochani! Nadszedł czas na kolejne wyzwanie :) Ale najpierw, za pewne jesteście bardzo ciekawi kto wybrał dla was nowy temat :)

Wybór był bardzo trudny! Wrzuciliście masę zdjęć i wszystkie mi się bardzo podobały... A wybrałam:


Zrobione przez Madzię:)
Za subtelność, delikatność i po prostu piękno :)

Poprosiłam Madzię, aby napisała mi kilka słów o sobie, abyście mogli lepiej ją poznać :)

"Mam fioła na punkcie filcowania, może nie koniecznie jakiegoś dużego (po paru latach cały entuzjazm opadł), ale jak tylko jest czas i chęć to temu sie oddaję :) Oprócz tego lubię podróżować, zmieniać aranżacje swojego "ogromnego" mieszkania M1 i eksperymentować w słodkich wypiekach :D Ostatnimi czasy na własną rękę uczę się fotografii, ale z różnym skutkiem to wychodzi :D  
Filcuję głównie biżuterię - z wełny. Czasem najdzie mnie również na wykonywanie rzeczy z arkuszy filcowych. Zabawa w filcowanie rozpoczęła sie u mnie od tego, że chciałam zająć sobie w jakiś sposób wolny czas, który stwierdziłam, że marnuję nie robiąc nic. Zaczęłam oglądać różne strony, filmiki instruktażowe, książki itp przez co metodą prób i błędów doszłam do jakiegoś stopnia wykonywania tej techniki. Efektami dzieliłam się wcześniej na blogu fotograficznym, więc filcowanie towarzyszy mi od 5 lat. Jako, że głównie wykonuję biżuterię, która już troszkę mi się opatrzyła, zawsze chciałam nauczyć się wykonywać z wełny inne bardziej skomplikowane konstrukcje niż kuleczki, kwadraty, owale itp :) Niestety nadal do końca tego nie potrafię, za szybko się poddaję, za mało w siebie wierzę :D
Jeżeli chodzi o całkiem inną dziedzinę w rękodziele to od pewnego czasu zastanawiam się nad dzierganiem z włóczki, ale jakoś tak nadal za mało we mnie odwagi :) 
Bloga prowadzę niecałe dwa lata. Postanowiłam go założyć już od bardzo dawna, ale ciągle brakowało mi odwagi czy w ogóle ktoś będzie na niego zaglądał. Pod namową siostry spróbowałam i tak oto się wkręciłam (początki oczywiście były trudne). Co mnie inspiruje? hmmm chyba inne blogi, bo w sumie oglądanie innych blogowych światów dodaje powera i motywacji do działania."

Madzia wybrała dla nas bardzo fajny temat :) Zatem wyzwanie No7 to:  SMILE :) Chodzi nam o przeróżną interpretację, temat jest bardzo szeroki i w sumie dość prosty, więc liczymy na sporo zdjęć hihi :) 
A to jak my przedstawiłyśmy ten temat:

Madzia:

oraz moje :)



Niestety robione telefonem :P

Macie czas do 9 czerwca 2014 :) Więc czasu jest bardzo dużo :)

Jeśli chodzi o zasady to są takie jak zawsze :) Przypomina tylko, abyście pisząc posta, gdzie umieszczacie zdjęcie, wstawili linka do mojego bloga, gdyż zauważyłam, że wiele osób o tym zapomina :) A chodzi przecież także o szerzenie naszej zabawy :)


  • w wyzwaniu może wziąć udział KAŻDY!!! wystarczy dodać linka z odnośnikiem do zdjęcia. Osoby nie posiadające bloga, również mogą brać udział w zabawie, zdjęcia można wstawić na facebooku czy na flickerze,
  • biorąc udział w wyzwaniu wstaw w pasku bocznym banerek z odnośnikiem do posta z wyzwaniem,
  • starajcie się odwiedzać i komentować inne blogi - umożliwi to poznanie innych interpretacji tematu i często również poznanie innych, bardzo ciekawych blogów,
  • nie ma znaczenia jakiego sprzętu użyjecie do zrobienia zdjęcia, czy będzie to telefon, zwykły aparat czy profesjonalna lustrzanka. A może stary zenit? czasu jest sporo więc zdążycie wywołać zdjęcie :) Ważne aby zrobione zdjęcie było "świeże", czyli nie wygrzebane gdzieś sprzed roku, a zrobione specjalnie pod temat wyzwania. W końcu tego typu zabawy mają służyć rozwojowi naszej kreatywności :)
  • postanowiłam rozszerzyć działalność mojego wyzwania o Instagram :) Wystarczy dodać taga: #fchwegrochy lub #fotochwegrochy i wspomnieć o mnie w opisie, żeby było wiadomo o co chodzi :)
Banerek do pobrania:



Życzymy wam powodzenia i jesteśmy bardzo ciekawe efektów waszej pracy :)

PS. Przypominam wam o moim CANDY :) czas do jutra, więc śpieszcie się :)



PODPIS

31 komentarzy:

  1. Oooo skoro poszerzone o instagram to chętnie też wezmę udział :) Jest dużo czasu, więc myślę, że zdążę coś wykombinować. Jak coś to się odezwę (i otaguję) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie w tej postaci :) I zapraszam razem z Weroniką do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny uśmiech i do przodu z optymizmem

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jako pierwsza wstawiam swoją interpretację? Super! hihii ;-)) Niech uśmiechnięte nasze buzie będą ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorzucam mojego ucieszonego kokosa :D Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, zdjęcie jest genialne :D

      Usuń
    2. Dziękuję :D Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
    3. Genialny!!! super interpretacja :)

      Usuń
  6. Mam straszliwe blogowo - internetowe zaległości... ale może jeszcze zdążę.... :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo:) Udało się przyłączyć. Mój synek akurat zgubił swój pierwszy ząbek i jego uśmiech jest powalający :) Super, że udało się to uwiecznić w poście. Dzieki:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) zdjęcie jest urocze :) badzo się cieszę, że udało Ci się wziąć udział w zabawie hihi :)

      Usuń
  8. Jutro wrzucę zdjęcie na instagrama :D nie umiałam nic ciekawego wymyślić, więc inspiracja sama mnie znalazła :D Jak będzie już dodane to otaguję i dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak więc zgłaszam się :)) Tutaj link do mojego instagrama: http://instagram.com/p/o5QOWki1oy/

      Usuń
    2. super - rewelacja! jestem zachwycona!

      Usuń
  9. Zgłaszam się i ja:) http://zyj-kochaj-tworz.blogspot.com/2014/06/fotowyzwanie-od-we-grochy-smile.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah super! bardzo urocze zdjęcie :) dodaj jeszcze proszę do inilkna (ten niebieski guzik), czas do dziś, więc może się uda :) łatwiej będzie innym obejrzeć Twoją fotkę :)

      Usuń
    2. inilkna? NIe rozumiem:/ Czy coś zrobiłam nie tak i nie biorę udziału?:(

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Super temat :) i Wasze zdjęcia są bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...