poniedziałek, 30 czerwca 2014

this SKIRT!

Noooo... nareszcie mi się udało! Oto zdjęcia z wczorajszej sesji!!! Wrzucam ich dużo bo mi się podobają hih ;)
Ok, this is time for photos of my skirt. We made this photos yesterday :) I like them, so I put a lot of them :)

Cała stylizacja została wymyślona przeze mnie :) Zainspirowały mnie moje buty ślubne od Vivienne Westwood. Spódnicę sama uszyłam z cienkiego tiulu, a żeby wszystko ze sobą współgrało doszyłam czerwone serduszka :) Fjubździu również sama zrobiłam, a zainspirowały mnie prace Galique :)
This stylization was made by me :) My inspiration were my shoes from Vivienne Westwood with very big and red hearts. I Had got these shoes on my wedding :D The skirt was sewed by me and I used tulle. I wanted to merge all tougether, so I sewed small red hearts to the skirt and t-shirt. THIS SOMETHING on my head I made myself too. My inspirations were works of Galique :)

Ok. Koniec gadania. Czas na fotki :D
Ok. Stop talking. Start photos :D




















Zdjęcia/ photosDamian Mierzyński lub FB Damian Mierzyński
Stylizacja, makijaż/ Stylization, make up: JA haha :D/ME haha :D


No i co sądzicie???
So what do you thing???

PS. Zastanawiam się nad uszyciem podobnej i wystawieniu do sprzedaży, ale się waham... Zatem jeśli są jacyś chętni... to piszcie... :)
PS. I think to sew this sirt and sold so, if someone would like to have this one... write to me :)


PODPIS

63 komentarze:

  1. Niesamowicie! Tak lekko i z pomysłem :) Marzy mi się taka tiulowa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana ;) Jak coś to pisz na maila albo na facebooku :P

      Usuń
  2. Rewelacja! I spódnica, i Ty i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczadoweeeee zdjęcia :) pełne uroku i pięknych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Fotkami zajmował się akurat Danonek (ja tylko obrabiałam hihi) :)

      Usuń
  4. Wyglądasz ślicznie! Chętnie bym Cię porwała na jakieś zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja bym się chętnie dała porwać,bo taka prawdziwa sesja to moje marzenie...i duże foto w sypialni:)eh

      Usuń
    2. Jagódko... jak tylko kiedyś się spotkamy, a mam nadzieję, że to nastąpi, to bardzo chętnie Ci popozuję hihi :)

      Usuń
  5. awww wygladasz boskooo! Twoja śliczna buzia przyćmiewa spódnice ;) patrze tylko na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhaah! Maryś, teraz to mnie rozwaliłaś normalnie! no bez przesady :P

      Usuń
  6. Śliczna spódnica i cuudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Mali :*:*:*:* A fotkami jak zawsze zajmował się Małż hihi :P

      Usuń
    2. No wiem,wiem:)Super,że zajmujecie się fotografią:)

      Usuń
  7. Spódnica bardzo ładna, ale te zdjęcia! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki hihi :) nom zdjęcia fajnie wyszły, dlatego tak dużo ich wrzuciłam :)

      Usuń
  8. jej jakie cudne zdjęcia! śliczna jest ta spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) akurat wczoraj była super pogoda pod zdjęcia hihi :)

      Usuń
  9. Fanstastyczna kreacja :D Mega pozytywne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) w sumie nie dopisałam, że bluzki nie szyłam, jedynie przyozdobilam ją serduchami :P

      Usuń
  10. super, i zdjęcia i twój uśmiech i oczywiście spódnica :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah :) dzieki ;) i rumienię się jeszcze bardziej hihi :)

      Usuń
  11. Fantastycznie wyglądasz i zdjęcia super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie wygladasz Groszku :-) taka nowoczesna wersja krolewny sniezki.. tak mi sie jakos skojarzylo :-P

    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :) rozbawił mi się Twój komentarz hahah :) ale bardzo to miłe :) dziękuję hihi :* ściskam

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Maryś! SUPER <3 :) Jak coś to pisz na wmierzynska@yahoo.com albo na facebooku :) hihi :)

      Usuń
  14. Cu-do-wno-sci! Spódniczka wyszła uroczo, a stylizacja zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki hihi :) jakoś tak przez przypadek wpadło mi do głowy, a ponieważ to moja pierwsza stylizacja, to musiałam się pochwalić heheh :)
      ściskam

      Usuń
  15. Świetna. Moze poprosze teściową i mi uszyje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiulowe rządzą :) ja sobie jeszcze nie jedną z całą pewnością uszyję hihi :)

      Usuń
  16. Świetna sesja foto, modelka super, no stylizacja ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko! Wyglądasz jak z bajki Disney'a :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Hihi :) dzięki :) my też się dobrze bawiliśmy :)

      Usuń
  19. Jak Królewna Śnieżka! Cudne te serduszka! <3
    http://kiczplis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak hihi :) dzięki :) serca sama wycinałam :) o dziwo nawet proste wyszły hehe :P

      Usuń
  20. mówił Ci ktoś że świetnie wyglądasz? <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna spódnica, cudna serduchowa sesja. Gratuluję, pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) bardzo się cieszę, że się podoba :)

      Usuń
  22. słodziak hłe hłe :) super stylizacja (masz gust babo!!!) i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHA! Dzięki wielkie :* a zawsze mam taki problem co mam na siebie włożyć ;P

      Usuń
  23. mnie jednak, przede wszystkim oczarowały serduszka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P tak jakoś wpadło mi do głowy, żeby nudno nie było ;P

      Usuń
  24. ...bardzo, bardzo fajna stylizacja - idealnie do Ciebie pasuje, foty oh ah, a buty są mrrrr, na pewno nie jednorazowego występu, moje były takie ślubne, że tylko raz z braku laku wystąpiły na sylwestrowej imprezie i zniknęły z mojego życia na zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) cieszy mnie jak ktoś taki pisze hihi :) buty miałam już kilka razy :) są super wygodne i specjalnie takie wzięłam, żeby je jeszcze wykorzystać hihi :P

      Usuń
  25. Czad komando i rzeczywiście Śnieżka ;) Energetycznie u Ciebie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...