niedziela, 29 czerwca 2014

miał być post.

Miał być post. Miałam pokazać wam spódnicę, którą uszyłam ostatnio na wesele. Dziś była sesja, zdjęcia wyszły super, ale nie miałam siły już obrobić fotek... Pokazuję wam zatem jedynie małe zdjęcie na zapowiedź :) 

I wanted to write down new post, about skirt, which I sewed. Today we made photos, but I am too much tired to do something with them, so I show you only one photo and it is announcement :)



To był bardzo intensywny weekend. Mam nadzieję, że dla was również :) Dobrej nocy!!
For me it was very intense weekend. I hope that for you too :) Good night!!



PODPIS

14 komentarzy:

  1. To na pewno będzie piękna spodnica, już to widzę:) i szukam jakiejs tiulowej idealnej:) czekam na post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, zamierzam właśnie jakąś uszyć i wystawić na sprzedaż hihi :) A post już jest , więc zapraszam :)

      Usuń
  2. hej kochana! wow wygląda bosko! :))) koniecznie pokazuj więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i zapowiedź, ale za to jaka piękna. Z niecierpliwością czekam na więcej.
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki hihihi :) A więcej już jest w nowym poście :)

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać reszty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te Twoje sandały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna sesja, wow, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...