sobota, 10 maja 2014

photo challenge No6

Tak! Nadszedł czas na kolejne wyzwanie :) Temat wydaje mi się bardzo wdzięczny i w sumie łatwy, można go bardzo szeroko interpretować i jest ściśle związany z wiosną :) A wiosna jest mocno inspirująca, więc mam nadzieję, że i temat was zainspiruje :) a temat to: Flower Power :)  I oto moje zdjęcie:


Kwitnąca jabłonka :)

Jestem baaaardzo ciekawa co mi pokażecie! Macie czas do 20 maja 2014r. :)

A teraz UWAGA!!! Tym razem będę miała dla was małe wyróżnienie, tak na zachętę :) Autor zdjęcia, które zrobi na mnie największe wrażenie, zostanie wybrany do wymyślenia kolejnego tematu i zainspirowania was razem ze mną :) Mam nadzieję, że was to zmotywuje i się postaracie :)


 A zasady są jak poprzednio:
  • w wyzwaniu może wziąć udział KAŻDY!!! wystarczy dodać linka z odnośnikiem do zdjęcia. Osoby nie posiadające bloga, również mogą brać udział w zabawie, zdjęcia można wstawić na facebooku czy na flickerze,
  • biorąc udział w wyzwaniu wstaw w pasku bocznym banerek z odnośnikiem do posta z wyzwaniem,
  • starajcie się odwiedzać i komentować inne blogi - umożliwi to poznanie innych interpretacji tematu i często również poznanie innych, bardzo ciekawych blogów,
  • nie ma znaczenia jakiego sprzętu użyjecie do zrobienia zdjęcia, czy będzie to telefon, zwykły aparat czy profesjonalna lustrzanka. A może stary zenit? czasu jest sporo więc zdążycie wywołać zdjęcie :) Ważne aby zrobione zdjęcie było "świeże", czyli nie wygrzebane gdzieś sprzed roku, a zrobione specjalnie pod temat wyzwania. W końcu tego typu zabawy mają służyć rozwojowi naszej kreatywności :)
  • postanowiłam rozszerzyć działalność mojego wyzwania o Instagram :) Wystarczy dodać taga: #fchwegrochy lub #fotochwegrochy i wspomnieć o mnie w opisie, żeby było wiadomo o co chodzi :)
Banerek do pobrania:




Jestem baaaardzo ciekawa waszych zdjęć :) 
Miłego weekendu!!!



PODPIS

35 komentarzy:

  1. Oj, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. flower power, hhmmmm temat dosc latwy wiec pewnie bedziesz miec milion zgloszen :P zaraz czegoś poszukam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, hihi :) I czekam na Twoje zdjęcie :)

      Usuń
  3. No hej. Przegapiłam kilka wyzwań ale tym razem może dam radę:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam już Twoją fotkę - super! ściskam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. oh, jakie może? koniecznie hihi :)

      Usuń
    2. Jutro na ostatnią chwilę się zgłoszę, bo w końcu wpadłam na pomysł i jutro go zrealizuję :D wczas, hehe

      Usuń
  5. może i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tradycyjnie podejmę wyzwanie z przyjemnością ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet już wiem co sfotografować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna ta Twoja fotka, trudno bedzie dorownac. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Marko to jedna z moich ulubionych dziedzin fotografii :) ojjj wiele godzin spędziłam leżąc na trawie i polując na odpowiednie ujęcie :)

      Usuń
  9. Witam;) Ja również z przyjemnością dołączę... Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z robalem pewnie nie mam szans ale nie powstrzyma mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę :) to jest najważniejsze :)

      Usuń
  11. No tym razem mi się uda:)))))
    A Ty zainspirowałaś mnie do własnego wyzwania:) Jeśli masz ochotę to zapraszam - http://mylittlemadness.blogspot.co.uk/2014/05/pyszne-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu czekam zatem i na twoją fotkę :) bardzo się cieszę, że mogłam być dla Ciebie inspiracją :) kurcze, szkoda, że nie jestem kulinarna, ale może uda mi się coś tam wykombinować na to Twoje wyzwnaie :)

      Usuń
    2. Ufff:) udało mi się:) Choć temat łatwy i bardzo przyjemny to miałam drobny problem, bo najładniejsze kwiaty juz u nas przekwitły, a w domu jeszcze nie posiadam wielu okazów;)

      Usuń
  12. Sliczny ten Twoj kwiatuszek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bawiłam się kiedyś w Twoje wyzwania na innym blogu, teraz jestem jako rosstwory.blogspot.com :) wielki powrót i znowu działam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tym razem nie przegapię terminu :) zdjęcie mam - jutro na bloga wrzucę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ujęcie , te krople dodają zdjęciu niezwykłości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością przyłączyłam się do wyzwania. PS Twoje przyszłe jabłeczko- przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...