piątek, 12 kwietnia 2013

Day 5 of photo challenge {close}

Kolejny dzień wyzwania u Uli :) Dzisiejszy temat to: CLOSE



Wiem, wiem, zdjęcie mało oryginalne, ale to są od paru dni moi najbliżsi przyjaciele :)
Nienawidzę chorować, więc jestem już mocno zirytowana, że tyle mnie trzyma i właściwie nie ma zbyt wielkiej poprawy... :(
Wiem, wiem, jestem monotematyczna i na okrągło gadam o swoim przeziębieniu - sorry :P


A na jutro mam fajny pomysł na zdjęcie, i jak ktoś zrobi podobno to się wkurzę, bo ten mój pomysł - może nie jakiś wyszukany, ale bardzo mi się podoba :)  

***

Zapraszam cieplutko jeszcze raz na mojego pierwszego giveawaya :)
Więcej informacji znajdziecie tutaj KLIK



PODPIS

36 komentarzy:

  1. Twoja interpretacja absolutnie genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję hihi :) a miałam co do niej sporo wątpliwości :) bo wydaje mi się, że w tym miesiącu jestem monotematyczna hihi :)

      Usuń
  2. Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) już się nie mogę doczekać :)

      Usuń
  3. Interpretacja tematu świetna - zbliżenie aż do bólu :-) Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  4. To mi pozostaje życzyć zdrówka i tego, byś szybko z tego "zamknięcia" wyszła, bo wiosna już za rogiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawszę choruję na wiosnę... dziękuję :)

      Usuń
  5. Żeby to blisko było jak najszybciej bardzo daleko! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się czy nie pomyliłam dni wyzwania, bo to mi przypomina "w torbie"
    Oj nie zazdroszczę takiej bliskości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :0 w Torbie mam więcej pierdułek :p

      Usuń
  7. Dużo zdrowia zatem życzę !!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* też pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  8. Jeszcze raz zycze duzo zdrowka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety obawiam się, że będą to i moi najblizsi przyjaciele... Mam od 1,5 tygodnia szpital w domu, wszyscy po kolei chorzy i coś czuję że mnie lapie... :(( Trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj :( biedactwo :( też się trzymaj! polecam herbatkę z sokiem malinowym :)

      Usuń
  10. oj, współczuje choróbska i dużo zdrowia życzę!
    pozbądź się tych "przyjaciół" jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) najchętniej bym już ich wyrzuciła... ale trochę pomagają :)

      Usuń
  11. Zdrowka i jeszcze raz zdrowka zycze:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoi nowi bliscy ;) Jeszcze raz zdrowka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ostatnio szybko przeszło po modafenie :-) Trzymam kciuki za wyzdrowienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie bardzo mogę brać takie specyfiki... jak to z karatem - leczony tydzień, nie leczony 7 dni...

      Usuń
  14. Jeszcze niedawno też miałam ten zestaw najbliżej siebie ;D

    Zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. zdróweczka i niech ci przyjaciele pojda precz ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowia życzę , oj mnie do niedawna też długo trzymała choroba- jest to uciążliwe. Więc obyś jak najszybciej wyzdrowiała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że lada mament sobie pójdzie to wirusisko...

      Usuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...