wtorek, 7 maja 2013

Photo challange day 2 {my favourite color}

Drugi dzień wyzwania u Uli :)
Dzisiejszy temat to: YOUR FAVORITE COLOR :)

Nie mam jakiegoś super najulubieńszego koloru i ciągle ta moja kolorystyka w głowie się zmienia, więc postanowiłam pokazać kolor, który aktualnie w niej siedzi :) z pewnych przyczyn mam mało rzeczy w tym kolorze :)



MIĘTA!!!

Wśród moich miętowych rzeczy jest lakier do paznokci {KOCHAM}, muffinka, w któą wpina się zdjęcie, emaliowy czajniczek, książka, klipsy biurowe, długopis, oczywiście miętowa włóczka i sznurek z którego zrobiłam podstawek pod kubek :) A na tapecie mojego telefony jest miętowe tło w jaśniejsze miętowe groszki :)



Życzę wam wspaniałego dnia!!!
A jutro postaram się wrzucić króciutką relację z mojej majówki hihi :) Była na prawdę bardzo udana :)



PS. Jeśli ktoś przegapił, wyniki giveaway'a były wczoraj -> {KLIK}



PODPIS

56 komentarzy:

  1. to taki romantyczny kolor :) i blisko mojego ukochanego niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam miętę! Szczególnie na upalne lato! I to brzmi dwuznacznie ale tak ma być - mięte i do picia dla orzeźwienia i mięte w kolorze do ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ubię gorącą miętkę jak boli brzuszek hihi :P działa najlepiej :)
      ja niestety w sezonie na miętę noszę tylko czerń :P życie hehe...

      Usuń
  3. taaaaaaaaaak, piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmm mięta! tak tak tak:) kocham ten kolorek:))))))))))))))))))))))))))))
    czekam na relację z majówki:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też :) powinnam jeszcze tam dorzucić moje logo hihi :P bo w końcu też składa się z mięty :)
      całusy

      Usuń
  5. zdecydowane i mocne TAK!!! :D mięta rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam miętowe trampki:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedzialam, że u Ciebie będzie miętowo! ;-) hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :p staję się przewidywalna ;p?

      Usuń
    2. Niekoniecznie. Dla mnie tylko było to oczywiste :-P

      Usuń
  8. to jest mięta? no to nie wiem, co rośnie na moim oknie, bo kolor ma nieco inny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czemu TEN kolor nazywa się miętą, ale tak się nazywa :) a mięta-roślinka jest zdecydowanie zielona :)

      Usuń
    2. może od miętówek? Takie pudrowe mają taki kolor waśnie :-D

      Usuń
  9. Sliczny kolorek :-D Zwlaszcza ta wloczka - cudna :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, świetna włóczka - jaka to?

      Usuń
    2. włóczka to cotton light, trudna do robótek bo się strasznie rozwłóknia, rozdwaja...

      Usuń
  10. uwielbiam ten kolor...moze to tylko sezonowo, ale zawladnal mna juz od jakiegos czasu. Duzo miety i niebieskiego u nas w kuchni (zegar- o ktory walczylam z moim S.;)) Dalabym sie pokroic za czajniczek emaliowany w tym kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czajniczkiem mi się przyfarciło troszkę hehe :P za mną mięta chodzi już ze 2 lata :P ale w tym zesonie jest mega modna :) pochwal się kiedyś zegarem :) chyba, że przegapiłam jakiś pościk :P jestem go bardzo ciekawa :P

      Usuń
  11. Genialne zestawienie! Majówka udana, udana - widziałam co nieco na instaramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jutro zamieszczę instagramową relację hihi :p więc Cię niczym nie zaskoczę hehe :P

      Usuń
  12. Świat oszalał na pkt. mięty, ale trudno mu się dziwić;-)
    Ja jestem szczęśliwą posiadaczką miętowych balerinek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdrość!!!
      zazdrość!!!
      zazdrość!!!

      ja kocham miętę już ze 3 lata ;P

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. yhy - dokładnie tak! najbardziej lubię go osłodzić delikantym różem hihi :P

      Usuń
  14. Mi też nadal siedzi, ale coś czuję, że już lada dzień jego miejsce zajmie inny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie już siedzi ze 2 lata ;P ale kto wie, w każdej chwili może się zmienić :P

      Usuń
  15. A ja dziś piłam miętową herbatkę:))
    Ujęcie super, a w podkładce pod kubek i imbryczku jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pychotka!
      bardzo lubię miętkę :)
      z imbryczkiem mi się troszkę przyfarciło, a podstawek sama zrobiłam hihi :p

      Usuń
  16. Ładnie, ładnie! <3
    A ta książka była jedną z moich lektur na pierwszym roku studiów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak??? nie weidziałam, że jest ona lekturą na studiach :) obecnie czyta Małż, a ja jak mam ochotę na coś bardziej ambitnego :) tylko tyle ciekawych rzeczy tam jest, a ja tak mało zapamiętuję :(

      Usuń
  17. Cudna mięta! Piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś jest w tej mięcie... też mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo ona taka, że odrazu czuje się do niej miętę...

      Usuń
  19. Fajniutko i leciutko!
    :))))
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam miętę! Jak jej nie kochać?:)
    Mam ten sam lakier i go wielbię !hehe

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolorek i ładne zdjęcie :) i w tym sezonie chyba modna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, cieszę się, że się podoba :)
      w tym sezonie może i modna, ale ja wielbię od jakiś 2 lat :)

      Usuń
  22. Ja też polubiłam miętę i przygarnęłam kilka rzeczy w tym radosnym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ich niestety niewiele (co widać na zdjęciu) hihi :)

      Usuń
  23. U mnie też wyzwaniowo mięta. No i też niewiele tych rzeczy miętowych u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałąm właśnie hihi :) nie miałam czasu tym razem wszystkiego komentować:/ to torba czy plecak? genialny!!! koszmarnie Ci go zazdroszczę hihi
      ps. a u mnie obecnie tylko czarny :(

      Usuń
  24. też uwielbiam ten kolor już bardzo dłuuugo (plus wszelakie odcienie turkusowe) :) teraz jest na niego istny szał :D świetna ta włóczka. wygląda jakby nie miała tych małych kłaków jak moja. Jakaś konkretna firma i kolor?? bo zazdroszczę bardzo bardzo i też bym ją chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to jest bawełna :) ale z czasem troszeczkę się mechaci :) jest to cotton light, ale jest troche trudna do pracy bo się koszmarnie rozwarstwia :/

      Usuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...