niedziela, 5 października 2014

A little bit of my wedding photos:)

Ah znowu olałam troszkę mojego bloga... I niestety jeszcze przez jakiś czas będzie tu cisza... 
Ale dziś będzie troszkę magicznie ;) mam nadzieję, że wam się spodoba :)

Jakiś czas temu robiłam zdjęcia na ślubie u mojej przyjaciółki. Był to bardzo wyjątkowy dzień pełen emocji i wzruszeń. 






No muszę przyznać, że jak moja Beatka, tak stanęła przede mną... w sukience i gotowa do wyjścia... to łezka zakręciła mi się w oku! 






TAAAAKKKK! To już się stało!










Beatka i Marcin mieszkają teraz bardzo daleko ode mnie [:((((], ale poznali się na studiach, w Łodzi (tam, też i ja ich poznałam). Dlatego wymyślili sobie, że na plener specjalnie przyjadą właśnie do Łodzi, do miejsca które ich połączyło :) powłóczyliśmy się troszkę po mieście i udało nam się cyknąć parę fajnych fotek :) Brzuch potem bolał mnie od śmiechu bo było bardzo wesoło!


Byliśmy w magicznym ogrodzie...










Dwa ostatnie to moje ulubione :) 

Jestem bardzo ciekawa czy wam się spodoba to co zrobiłam :) A Beatce i Marcinowi jeszcze raz życzę wszystkiego co najlepsze :*:*:*

Jeszcze raz kochani was przepraszam, że mnie nie ma, i niestety jeszcze troszkę nie będzie... Trzymajcie się ciepło! niech moc będzie z wami hihi :*




PODPIS

8 komentarzy:

  1. Pięknie uwieczniłaś te wyjątkowe chwile. Mój faworyt to powiewający welon;)
    PS dobrze, gdy w realu intensywniej niż na blogu, ale melduj się z podobnymi perełkami:) Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko ok i że niedługo wrócisz na bloga :)
    Zdjęcia piękne, dwa ostatnie- obłędne! Piękna suknia ślubna. Wszystkiego dobrego dla nowożeńców.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe zdjęcia, uwielbiam Twój styl w fotografii <3 A suknia ślubna jest po prostu obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  4. tak romantycznie:) bez nadęcia i przepychu. Uwielbiam takie lekkie fotografie. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne klimatyczne i delikatne zdjęcia. Fajne jest to gdzie welon zasłania twarz pana młodego (chyba), a najbardziej magiczne są te z ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ujęcia:)) widać, że kochasz to co robisz:)) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatne, romantyczne, ale i radosne zdjęcia. Troszkę po czasie, ale wszystkiego najpiękniejszego dla Młodej Pary:-)
    Dla Ciebie moc serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo! Znajoma twarzyczka! :) Najlepszego Marta! :) I moja rodzinna miejscowość. <3 :)

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...