piątek, 3 stycznia 2014

photo challenge No1

Witajcie moi drodzy!
Wczoraj na facebooku obiecałam małą niespodziankę :) Otóż zaczynam serię postów z wyzwaniami fotograficznymi :) Obecnie istnieje cała masa wyzwań, są miesięczne, są roczne, są tygodniowe. Próbowałam każdego z nich i tak naprawdę ciężko mi było codziennie znaleźć chwilę na zrobienie zdjęcia, co kończyło się robieniem zdjęć na szybko i na odwal się bracie. A to przecież nie o to chodzi... 

Postanowiłam zatem zorganizować swoje wyzwanie :) tematy zdjęć będą pojawiać się raz na miesiąc, raz na tydzień, raz na dwa tygodnie - różnie, w zależności od tego ile będę miała czasu. Postaram się też od czasu do czasu podpowiedzieć parę trików jak zrobić fajne zdjęcie :)

ZASADY:
  • w wyzwaniu może wziąć udział KAŻDY!!! wystarczy dodać linka z odnośnikiem do zdjęcia. Osoby nie posiadające bloga, również mogą brać udział w zabawie, zdjęcia można wstawić na facebooku czy na flickerze,
  • biorąc udział w wyzwaniu wstaw w pasku bocznym banerek z odnośnikiem do posta z wyzwaniem,
  • starajcie się odwiedzać i komentować inne blogi - umożliwi to poznanie innych interpretacji tematu i często również poznanie innych, bardzo ciekawych blogów,
  • nie ma znaczenia jakiego sprzętu użyjecie do zrobienia zdjęcia, czy będzie to telefon, zwykły aparat czy profesjonalna lustrzanka. A może stary zenit? czasu jest sporo więc zdążycie wywołać zdjęcie :) Ważne aby zrobione zdjęcie było "świeże", czyli nie wygrzebane gdzieś sprzed roku, a zrobione specjalnie pod temat wyzwania. W końcu tego typu zabawy mają służyć rozwojowi naszej kreatywności :)
A oto banerek do pobrania:




Ale uwaga! Ponieważ jest sporo czasu na przygotowanie zdjęcia, chciałabym abyście się przyłożyli, abyście dobrze przemyśleli kard i porę zdjęcia. Obecnie dzień jest krótki, więc chodząc do pracy ciężko wykonać zdjęcie dobrze oświetlone. Wybierzmy więc porę dnia, w której zdjęcie wyjdzie fajnie. Przemyślmy też kadr, postarajmy się aby nic niepożądanego nam się do niego nie wdarło (np kawałek talerzyka stojącego obok itp). Postarajcie się również, aby zdjęcie było jak najbardziej niebanalne. Np jak by był temat wazon - można po prostu cyknąć zdjęcie jak sobie stoi. ALE - wystarczy kupić kwiaty, postawić pod niego ładną serwetkę, zadbać o ładne tło (nie koniecznie musi to być biała ściana) i od razu robi się zdjęcie o wiele ciekawsze :)

Ale dorzeczy, bo się rozpisałam hihi :)


Temat No1: - HERBATA {TEA} - temat idealny na zimowe wieczory - bo czyż herbata nie jest idealnym rozwiązaniem?

Macie czas do 25 stycznia :)

Oto moja interpretacja:


Kocham herbatę!
Najbardziej lubię czarną - mocną,
ale mam też sporo owocowych i zielonych :)
I tutaj moja mała kolekcja.
Ostatnio powstrzymuję się i nie wydaję za dużo na herbatę, muszę najpierw po spijać to co mi zostało :)


Jejku, jestem strasznie ciekawa czy spodoba wam się moja zabawa! Czy będzie w ogóle ktoś chętny??


*Dla tych co pierwszy raz będą korzystać z inlinkza: Jest to baaaardzo proste :) Kilknij na niebieski guzik na dole "Add your link", uzupełnij dane - nazwę, email, dodaj link z odnośnikiem do Twojego zdjęcia (nie wiem czy w dobrej kolejności to napisałam hihi). Otworzy się nowa strona, gdzie wybierasz zdjęcie-minaturkę, które pojawi się w moim poście i przechodzimy dalej. Odhaczamy czy chcemy aby inlinkz udostępnił do na tweeterze (na dole można odhaczyć, żeby nie publikował), przechodzimy dalej i gotowe :) Mam nadzieję, że dobrze to wytłumaczyłam :)

PODPIS


90 komentarzy:

  1. Cudniaste wyzwanie! Postaram się wziąć udział! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh koniecznie :p specjalnie dałam sporo czasu :)

      Usuń
  2. Tyle ciekawych wyzwań dookoła, że aż musiałam je wszystkie w kalendarz pospisywać, bo nie spamiętam. Ale u Ciebie na pewno wezmę udział.....już kombinuję nad interpretacją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz zupełną rację, a to zapisywanie to nawet dobry pomysł!

      Usuń
    2. Dziewczyny, ja też sobie spisuję wyzwania, bo a to zapomne do kiedy, a to coś haha :) ale bardzo je lubię, rozbudzają kreatywność ;)

      Usuń
  3. fajny temat. Muszę pomyśleć. Choć te zasady wyzwania są dla mnie nowe i trochę ciągną czarną magią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, a co jest nie zrozumiałe? starałam się jak najprościej wszystko napisać :) wystarczy zrobić zdjęcie, umieścić je u siebie w poście, potem linka wrzucić u mnie za pomocą tego guzika inlinkz i na czas wyzwania wstawić u siebie na blogu na pasku bocznym banerek z info o wyzwaniu :) ewentualnie można zajrzeć od czasu do czasu do mnie, zobaczyć czy ktoś dorzucił jakieś zdjątko i je skomentować u kogoś :) jeśli Ci się spodoba :) można w ten sposób poznać nowe blogi :)

      Usuń
  4. Uuu, Kochana, pewnie, że biorę udział! Co prawda mój aparat do kwietnia pływa po morzach i oceanach, ale spróbuję coś wycisnąć z telefonu. Pokombinuję z herbacianym tematem po powrocie do Szczecina.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah telefonem też może być :) fajnie, że dołączysz :)

      Usuń
  5. Zdecydowanie biorę udział (moje pierwsze wyzwanie w życiu :))

    przestwory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ super! bardzo się cieszę, i już nie mogę doczekać się Twojego zdjęcia!!! :)

      Usuń
  6. Techniczne pytanie: jak się posiada bloga bez funkcji dodawania banerów /lub dodaje zdjęcia z FaceBooka /lub Flickra, to co wtedy zrobić z częścią zasad dotyczącą umieszczenia banera, mam go zapisać i wgrać jako obrazek z podpisem w formie linka, czy pominąć ten punkt, czy też postąpić jakoś inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh spokojnie, to ma być luźna zabawa :) wystarczy w opisie w poście dodać linka do tego postu i ewentualnie logo wyzwania, a na facebooku czy fickera wystarczy tylko link do tego posta :) chodzi o to, żeby było wiadomo skąd to zdjęcie :)

      Usuń
  7. Fajny pomysł :)
    Może i my dołączymy, jak czasu starczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią przyłączę się do zabawy :) Temat ciekawy i można coś ciekawego wymyślić.
    Twoja kolekcja smaków i aromatów imponująca, ale ja jednak zostanę przy zwykłej czarnej z cytryną ;)
    Ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo, bardzo się cieszę ;) nie mogę się już doczekać Twojej interpretacji :)
      Ja też najbardziej na świecie kocham czarną herbatkę, najlepiej super mocną i TYLKO liściastą :) bez cytryny (czasem, ale taki kawałeczek ciuteńki) i troche cukru :) a reszta to taki dodatek :) pijany dość rzadko w sumie hehe ;)

      Usuń
  9. super!może w weekend coś wymyślę;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh koniecznie :) będzie mi bardzo miło :) temat w sumie prosty, ale można go interpretować na wiele sposobów :)

      Usuń
  10. wczoraj i dzisiaj byłam w herbaciarni więc to chyba jakiś znak :) fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :) tak to na pewno znak ;) musisz teraz tylko cyknąć jakąś fotkę :) może z herbaciarni?

      Usuń
  11. I my postaramy się przyłączyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią dołączę:D i do obserwatorów i do wyzwania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. :) z chęcią się przyłączę - to będzie moje pierwsze wyzwanie, ale podoba mi się idea :)
    ehhhh zenit - mam - moja pierwsza lustrzanka po Tacie odziedziczona, potem długo małpeczki i dopiero teraz powrót do korzeni :) i nauka od nowa, bo to nie to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh to super! już nie mogę doczekać się Twojej interpretacji :) pojęcie jest bardzo szerokie haha :)
      Mój pierwszy zenit też odziedziczony po Tacie :) Lustrzanka, super sprawa, trzeba troszkę cierpliwości, żeby wszystkiego sie nauczyć, ale warto :)

      Usuń
    2. dokładnie :) już zenitem można było świetne ujęcia zrobić :) a to co mam teraz to na głowę kładzie, tylko trzeba chwilę przysiąść - już nie mogę się doczekać wolnych weekendów żeby szaleć
      na razie praca magisterska i praca zawodowa trochę odciągają
      pomysł już mam - czekam na światło :)

      Usuń
    3. jestem :) chociaż tutaj mi część zdjęcia przycięło :) to zdążyłam chwilę przed końcem :)
      bardzo się cieszę, że są takie terminy i można na spokojnie znaleźć czas, chociaż u mnie z tego co widzę to i tak jest na ostatnią chwilę :D

      Usuń
  14. Fajny pomysł, fotografować uwielbiam , a do tego lubię wyzwania, więc jak tylko wrócę z mojego świątecznego wypoczynku zabieram sie do kilkania fotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh super ;) bardzo się cieszę, że i ty chcesz dołączyć :) aaaa już nie mogę się doczekać hihi :)

      Usuń
  15. Jeśli tylko nie zapomnę, to też dodam zdjęcie :) Lubię foto wyzwania, ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba sie tez skusimy na udzial :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jestem chętna, jurto jak tylko będzie ładne światło robię zdjęcie moim herbatom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wciąż czekam na słoneczny dzień :(((

      Usuń
    2. u mnie wczoraj troszkę było słoneczka, ale tylko troszkę...
      też mam problem z tym zimowym światłem, więc rozumiem Cię :) ale jest jeszcze trochę czasu, więc mam nadzieję, ze się uda :)

      Usuń
  18. Moje pierwsze wyzwanie:)Fotograf ze mnie marny,ale fajna zabawa będzie:)Zabieram się za myslenie nad herbatą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale super ;) w takich zabawach chodzi o to, żeby się troszkę podszkolić :) przy każdym zadaniu będę starała się troszkę podpowiedzieć co i jak :)

      Usuń
  19. Uwielbiam wyzwania foto, zmusza to do kreatywnego myślenia. Cieszę się, że jest tak dużo czasu i nie trzeba "na szybko". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, dlatego też lubię wyzwania :) a że nie zawsze mam czas na cyknięcie zdjęcia, to potem robie je na odwal, stąd mój pomysł, żeby było sporo czasu :)

      Usuń
  20. Zawsze się boję wyzwań :) Ale mam nadzieję, że głowy mi nie urwiesz, gdybym nawaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ale czemu? nie można zrobić nic źle :) pokazujesz tylko jak Ty to widzisz :) więc pomyśl, cyknij i wstawiaj :) buziaki

      Usuń
  21. moja marna interpretacja wrzucona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja interpretaja jest super :) wiec nie marudź ;P

      Usuń
  22. Fajne. Dobry pomysł.Dziś ćwiczyłam na bazylii :)

    pozdrawiam;
    A.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysl. Podoba mi sie ten Twoj rytm i temat tez. Pozdrawiam. Hadraska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P Mam nadzieję, że też się przyłączysz ;)

      Usuń
  24. Chyba też się skuszę na to wyzwanie! Ale nie bądź ode mnie taka wymagająca, bo ja komórkowa jestem i... No, ale się postaram! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to że komórką to nie przeszkadza, też sporo cykam komórką :)

      Usuń
  25. super pomysł na wyzwanie i aż nóżkami przebieram, żeby się zgłosić (herbaciany maniak ze mnie;), ale muszę poważnie rozmówić się z moim chimerycznym ostatnio staruszkiem aparatem, bo szwankuje niemiłosiernie:( Ale że czasu jeszcze sporo, może zdążę nabyć nowy, bo od jakiegoś czasu się czaję;)
    Trafiłam tu od Malwinki i chętnie się rozgoszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam serdecznie! Jest mi niezmiernie miło :)
      Trzymam kciuki aby apart nie strzelił focha i czekam na zdjęcie z niecierpliwością hihi :)

      Usuń
  26. A mam pytanko. Czy zdjęcie musi być wykonane specjalnie pod wyzwanie, czy jeżeli mam wcześniejsze, a idealnie pasujące pod temat też może być? :)

    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ok! Znalazłam w zasadach! W takim razie biorę się do roboty:)

      Usuń
    2. Lepiej aby było wykonane specjalnie na wyzwanie, ale jeśli masz jakieś starsze idealnie pasujące, to jak najbardziej niech będzie ;)

      Usuń
    3. Nie mogłam się powstrzymać :) Uwielbiam to zdjęcie i tą herbatę! Ale obiecuję że w następnych tematach zdjęcia będą nówki sztuki :)

      Usuń
  27. Trafiłam przypadkiem....... i jaka miła sprawa.... jeszcze nigdy nie brałam udziału w zabawie fotograficznej.... czas to zmienić !! ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! to czekam z niecierpliwością na Twoje zdjęcie :) będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
    2. dawno fotografia nie sprawiła mi takiej przyjemności ;-))

      Usuń
  28. Od niedawna tu zaglądam, wyzwanie bardzo mi się spodobało, szczególnie temat pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) długo myślałam nad tematem aż stweirdziłam, że powinno być coś co lubię ;)

      Usuń
  29. Super pomysł :) Szkoda tylko, że nie operuję lepszym sprzętem, ale i tak wezmę udział :) Jak dobrze, że tyle czasu :) Jak widać poczta pantoflowa z bloga na bloga, bo dzięki temu tutaj trafiłam :) Chyba wrzucę do polecanych, czekam na kolejne wyzwania a nad tym już intensywnie rozmyślam!! :D Pozdrawiam :) A w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, że trafiłaś i czekam na zdjęcie :) a już myślę nad kolejnym wyzwaniem :)

      Usuń
  30. Podoba mi się Twój pomysł, to rzeczywiście często było tak, zwłaszcza gdy brakowało słońca, że cieżko było o dobre zdjęcie. Zatem jeśli można też się przyłączę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też chcę się zapisać... podoba mi się opcja doskonalenia warsztatu! :) .. będę myśleć o herbacie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jestem, banerek wisi, zdjęcie jest :) Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Cieszę się, że podoba się moje wyzwanie :) nie zawsze coś będę doradzać, ale postaram się coś tam wam pdopowiedzieć :) buziaki

      Usuń
  32. Ojejku jakie przyjemne wyzwanie :) Z przyjemnością dołączę do zabawy choć foto-artystką nie jestem ale uwielbiam cykać zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. no na ostatnią chwilę (jak zwykle!) ale zdążyłam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę i już zapraszam na kolejne wyzwanie! :)

      Usuń
  34. Ja też rzutem na taśmę dołączam do wyzwania :) Już jestem ciekawa, jakie będą następne tematy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest kolejne hihi :) więc zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  35. Uff, zdążyłam. Już nie mogę doczekać się kolejnych wyzwań! serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę, że nie tylko ja zostawiłam dołączenie do wyzwania na ostatnią chwilę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ważne, że na koniec, ważne że dołączyłaś hihi :)

      Usuń
  37. Ale gafa!! Nie wzielam pod uwage roznicy czasowej (w Londynie jest teraz 23:10) wiec spoznilam sie, moja wina.. Zwlekalam z wstawieniem fotki... leniuch ze mnie A TAKA MAM SUPER CYTRYNOWA HERBATKE :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, szkoda... mam nadzieję, że tym razem się uda :) bo nowy temat już jest :)

      Usuń
  38. Hmn, wiedziałam, że jak jest dużo czasu to nie zdążę Ale zdjęcie zrobiłam;-)
    Postaram się być z Wami w kolejnej odsłonie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też często umyka jakiś termin hehe :) a koljny temat już jest, więc mam nadzieję, że dołączysz :)

      Usuń
  39. Przegapiłam, temat naprawdę świetny. Może zrobię bo pomysł, mam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. o, jakie fajne wyzwanie! :) u mnie na blogu kilka zdjęć i post o herbacie akurat:)

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...