czwartek, 17 sierpnia 2017

I'm BACK?

Witajcie moi kochani!

Lada moment będzie dwa lata bez żadnego postu! Szybko ten czas leci... i ile się rzeczy pozmieniało... Przy wczorajszej kawie, wpadł mi taki pomysł do głowy, żeby nieco wrócić do blogowania... Znając siebie, jest to gorący zapał i za chwilę, znowu będzie COŚ i przestanę pisać... ale kuję żelazo puki gorące. Jak nic z tego nie wyjdzie, to trudno, a jak coś się uda, to będzie fajnie!

Ci z was co obserwują mój we grochowy instagram, wiedzą, co nie co, o tym, że moje życie totalnie odwróciło się do góry nogami, w najcudowniejszy możliwy sposób. Otóż w kweitniu tego roku, pojawiła się EMI :) 






Dość głośne, mocno charakterne i przede wszystkim dużo śmiejące się maleństwo. Z tegoż też powodu (co za pewne części z was się nie spodoba, ale jakoś mi to wisi ;)) blog stanie się bardziej o dziecku, niż o rękodziele. Moje życie teraz to pieluchy, karmienie, drzemki i pielucy, karmienie i drzemki - i wiecie co? To jest SUPER!!!!!! ale będzie czas, żeby wchodzić w szczegóły. Z wszystkich sił postaram się, żeby wpadło czasem też tutaj coś innego niż Emi ;) i w ogóle postaram się pisać, ale tego obiecać nie mogę ;) 

Poza tym świat blogowy i całe te "zamknięte i super wyjątkowe" grono extra blogowiczek - znawczyń niczego, bardzo mnie zaczął drażnić. Plus brak czasu i blog umarł. Co  dalej z nim będzie? Czy uda mi się pisać? Czy będzie chciał mnie ktoś znowu czytać? Czas pokaże.

Dziś chciałam tylko powiedzieć, DZIEŃ DOBRY! WITAJCIE!

buziaki!

PS. Co u was?? Czy też zaszły jakieś poważne zmiany?
PS2. Nienawidzę upałów. Dziś jest fajnie.

PODPIS

18 komentarzy:

  1. Cześć! :* Cieszę się, że wróciłaś :) U Nas też dużo zmian i nowy domownik - na razie na 4 łapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej kochana! widziałam jego foty! jest przesłodki!!!! oby tylko udało się wytrwać hehe ;)

      Usuń
  2. Miło cię znowu czytać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Długo Cię nie było, moja siostra urodziła 2 maluszków rok po roku i widzę jaki to wyczyn codziennie ogarniać maluchy. Podziwiam wszystkie mamy odkąd w tak bliskiej rodzinie pojawili się nowi mali ludzie :) POzdrawiam ciepło. Pisać warto, ale nie na siłę i nie wbrew sobie, a innymi nie warto się przejmować.
    Rozumiem doskonale o co chodzi z tymi perfekcyjnymi blogerkami. Są irytujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cześć! O kurde! nieźle! 2 takich maluszków? Twoja sistra jest mistrzem!!!
      co do blogerek, to się okazuje, że coraz więcej osób to irytuje ;) dlatego myślę, że czasem fajnie powiedzieć to na głos ;)
      buziaki

      Usuń
  4. Coś taka cięta na inne blogowiczki? Miałaś fajne wpisy. Wiesz jakich mi najbardziej brakuje? O papierze! Pamiętasz? Miała być seria i to był super pomysł! Wspaniały czas przed Tobą, ciesz się każdą chwilą. Pozdrawiam! PS. Upały SĄ super. Proszę cię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bo mnie wkurza taki wymuszony perfekcjonizm... wiesz, że teraz nazwę ma nawet wrzucanie zdjeć dzbanka albo poduszki na ig? no... jest to content manager czy jakoś tak - jakby kurde wrzucanie zdjęcia lampki mogło być zawodem... co nie oznacza, że ja takich zdjęć nie robię, ale w życiu bym się tak nie nazwała! no i nazwa oczywiście nie po polsku... a o papierze może coś tam, kiedyś uda mi się przygotować ;)
      upały są ble ;)

      Usuń
  5. Witaj! Z takimi wiesciami koniecznie trzeba było zawitać na bloga!!:) Gratulacje! To wspaniały czas, korzystacie ile się da!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no hej! cieszę się każdą najdrobniejszą chwilą, bo widzę jak bardzo teraz czas szybko leci :) buziaki

      Usuń
  6. W każdym środowisku znajdą się osoby, które zniechęcają... Nie warto się nimi przejmować, chociaż faktycznie ich obecność może przyczynić się do podjęcia pewnych decyzji... Ja z podobnych powodów opuściłam grupy na FB. Szkoda mi było nerwów...

    Wszystkiego dobrego dla powiększonej rodzinki! A mnie nie przeszkadza, że blog nieco zmieni charakter - prawo mamy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% racji, ale mam wrażenie, że mało się o tym mówi, więc ja mówię ;)
      dziękujemy bardzo i zapraszam :)

      Usuń
  7. Witaj :)) Wszystkiego Najlepszego masz w domu Cuuudowna Kruszynke !!! :)) I to teraz sie liczy ,innymi rzeczami wogole sie nie przejmuj :))) To jest Wasz czas razem ,kazdy usmiech ,dotyk aa czasem noce nieprzespane :))) Pozdrawiam Cie i Emi Cieplutko :)) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! tak jest słodka (jak każdy taki maluszek haha) no jest to taki nasz wyjątkowy czas i cieszymy się każdą wspólną chwilą :)

      Usuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...