sobota, 15 listopada 2014

Weekend

Powlony weekend. Z kubkiem kawy probuje zrobic sweter, bie wiem juz po raz ktory do niego sie zabieram. ..  a moj Malz z bratem robią prazoki, taka łódzka potrawa za ktora ja specjalnie nie przepadam hihi :p

Tak sobie pomyslalam..  nie wiele osob mi potrzeba do przekroczenia magicznej liczby 500 na moim facebookowym funpage i do przekroczenia 700 obserwujacych na instagramie (linki znajdziecie w groszkach po prawo). Zatem... jak przekrocze te dwie magiczne liczby to cos specjalnego dla was przygotuje :)

Po raz puerwszy pisze z komórki wiec nie bardzo mam mozliwosc czegokolwiek edytowac (albo po prostu nie umiem:))

A tymczasem! Milego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. o kurcze, fajowe to zdjęcie chłopaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że efekt końcowy będzie super hihi :p

      Usuń
  3. Początki swetra obiecujące:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, ze wyjdzie, choć pewnie będzie takim trochę workiem hehe ;p

      Usuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...