wtorek, 12 sierpnia 2014

challenged by Olennka ♥♥♥

Jak każdy, mam swoich idoli. Ale czy wiecie jakie to uczucie, jak jeden z nich pisze do was wiadomość: "czy zostaniesz moją inspiracją?" Dech mi zaparło, łzy stanęły w oczach i jakby czas na chwilkę się zatrzymał, gdy taką wiadomość dostałam od Olennki. W ten sposób zaprosiła mnie do zabawy, dzięki której troszkę poznacie mój proces twórczy :) 

Us everyone else, I have got few idols,  but do you know this filling, when one of them write to you: 'Would you like to be my inspiration?' I couden't breath, I had got wet eyes and time stoped for the moment, when I read this question from Olennka. She challenged me to take a part in some kind of blog hop. So I will show you my creative process :)

ALE... lubię robić wszystko inaczej, więc przygotowałam coś specjalnego :) 
BUT... I love doing eveything in another way, than othes, so I did something specjal :)








Mam nadzieję, że się rozczytacie hihi :)
I hope you can read my write :)

To była pierwsza część tej zabawy. Czas na drugą, w której przedstawię wam ludzi, którzy mnie inspirują :)
It was first part of this challange. Time for second part :) I would like to show you people, who inspiring me.

Hej! Mam na imię Marysia, znana bardziej jako Mała Ichi (tak nazywał mnie tata, jak byłam mała). Mam 26 lat i mieszkam w Łodzi. Skończyłam studia na kierunku Projektowanie Form Przemysłowych i moim marzeniem jest tworzyć zabawki. W wolnym czasie uwielbiam robić wszystko, co jest związane z rękodziełem. Lubię szyć, malować, rysować, dziergać, od czasu do czasu coś wyscrapuję. Uwielbiam maleńkie rzeczy, dlatego interesują mnie zabawki, lalki i wszelkiego rodzaju miniaturki. Fascynuje mnie tworzenie miniaturowych światów. Wyobrażam sobie wtedy, że mieszkam w jednym z takich bajkowych miejsc. Inspiracją są dla mnie baśnie, filmy i książki o tematyce fantasy. Najczęściej jednak zdarza się tak, że zobaczę jakiś przedmiot, który chciałabym mieć. Zanim go jednak kupię zadaję sobie pytanie "Czy dałabym takie coś zrobić sama?" I wtedy pojawia się u mnie chęć tworzenia.

My name is Kasia Król but most of you know me better as gurka_królowa.
I’m from Poland and I live in Zabrze -  this is my kingdom and actually my world, where creativity plays a big role. Scrapbooking is a pure madness, giving me a lot of fun :)I'm crazy about interesting colors, talking papers, and the people I met through a shared passion - for me they are driving force for action, a source of inspiration and emotional adventure fellows.I feel best in challenges that force me to think not just to cut papers. My love is journaling. I like also to make albums and to create a small forms such as tag-journal/ATC. Recently I flet an inspiration by the girls creating Project Life and must admit it's growing in my head to do the same yay! :D I like bike trips, travelling, street art, voiced and rustling words, to make other smile, long pendants, warm nights, cherries, geometrics in architecture, images of Beksiński and music, without which I can’t imagine the beginning and end of the day.

My name is Agnes but in the beautiful and enormous blog world I'm known as Marysza! If you want to know more about me and my works.. just keep on reading my blog! :)

A na koniec chciałam wam przedstawić kogoś, dzięki komu zaczęła się moja przygoda z scrapbookingiem. Odkąd ją poznałam zachciałam to robić...

W scrapbooking wsiąkłam w 2007. Nie umiem sobie wyobrazić bez niego życia. Jest odskocznią od codzienności.
Lubię przelewać emocje na papier. Zarówno te złe jak i dobre. Czuję się wtedy lepiej. Lżej. Potrzebuję tego by nie zwariować w rzeczywistym świecie. 
Doceniam ładne przedmioty. Mogą być zupełnie nieprzydatne (z pozoru) ale ja lubię na nie patrzeć. Ot tak po prostu. Kocham zapach papieru prosto z drukarni, jego teksturę i to że przyjmuje wszystko na siebie. Tego co raz stworzysz nie da się puścić w niepamięć. Surowość, czarno białość i prostość - oto co lubię.
Najlepiej odnajduję siebie w art journalingu. Mam tam najwięcej swobody. Nie ma żadnych ram. Pełna dowolność skojarzeń.
To moja pasja :) Moje marzenie  spełniło się w 2012 razem z przyjaciółką Nulką założyłyśmy SODAlicious ♥. Jestem za to wdzięczna każdego dnia że robię to co kocham.

To byłoby na tyle... :) mam nadzieję, że dzięki temu poznaliście mnie troszkę :)
And it's all... I hope you know a little bit more about me :)



PODPIS

8 komentarzy:

  1. booosko wiosko !!!!!!!! ale bomba !!! Inspirujesz na calego !!! RzAdzisz !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihihi :) dzięki kochana :*:*:*:* bardzo sie cieszę, że się podoba ;P

      Usuń
  2. extra!!! eksplozja !!! mój pierwszy blog na którego trafiłam w sieci i od razu pokochałam to też blog Jaszmurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez kocham zapach papieru - druku ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Groszku, wracam a tu tak pięknie! :) Czekam na więcej, bo bardzo lubię scrapowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhhh dzięki kochana ;*:*:*:* mam kilka w zanadrzu a nie mam kiedy wstawić moich prac hahah :P

      Usuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...