wtorek, 4 marca 2014

photo challenge No4

Wiem, wiem, nowy temat powinien pojawić się wczoraj, aleeeeee.... :P no właśnie haha :)

Do wymyślenia kolejnego tematu zaprosiłam Olę. I oto co napisała o sobie oraz... jaki to będzie temat hihi :)

Witajcie!

Mam na imię Ola. Moją największą pasją jest fotografia. Od dłuższego czasu fascynowały mnie zdjęcia, ale dopiero od niedawna zaczęłam uczyć się je robić. Sprawia mi to wiele radości i przyjemności, wreszcie robię coś, co naprawdę mnie cieszy. Efekty moich starań pokazuję na blogu.
Oprócz fotografii interesuje mnie projektowanie wnętrz, ich stylizacja. Uwielbiam poświęcać czas na urządzanie swojego mieszkania, oglądania inspiracji i tworzenia ciągle nowych aranżacji.

Chciałam bardzo podziękować Weronice za zaproszenie mnie do napisania gościnnego postu i wymyślenia kolejnego tematu wyzwania fotograficznego na jej blogu. Tym razem temat brzmi na biurku.
Chodzi o pokazanie na zdjęciu swojego biurka czy stolika, przy którym pracujecie, coś tworzycie albo zwyczajnie pijecie kawę i się relaksujecie. 
Oto moje biurko:



Obecnie moja przestrzeń do pracy wygląda w ten sposób. Jednak stale coś się tutaj zmienia, coś przybywa albo ubywa.
Ten kawałek przestrzeni należy do ulubionych miejsc w moim mieszkaniu. Lubię tutaj pracować i odpoczywać, szukać inspiracji i planować.
A jak wyglądają Wasze biurka? Co lubicie na nich trzymać, panuje tam idealny porządek czy raczej artystyczny nieład?
Razem z Weroniką czekamy na Wasze interpretacje tematu.


Mnie temat bardzo się podoba :) podglądałyśmy już co siedzi w waszych torebkach, czas zobaczyć wasze biureczka :) Oczywiście nie musi to być konkretnie biurko, wasza twórcza/relaksacyjna przestrzeń :) czy będzie to półka pełna przydasi, czy stolik przy którym pijecie kawkę i czytacie książkę, a może biurko w waszej pracy? Temat szeroki :)

Niestety Małż zabrał wszystkie szerokie szkła, więc musiałam robić wąskim bardzo... :P dlatego wstawiam 3 zdjęcia hihi :P




Moje biurko, to w sumie moja twórcza przestrzeń. Szyję przy nim i scrapuję :)
Nie jestem typem pedanta, więc zawsze mam na nim sporo rzeczy...
Oczywiście obowiązkowo jest na nim moja maszyna do szycia, na ścianie są poprzyklejane zdjęcia, na kaloryferze stoi sówka, którą wygrałam u Agatki
Są też notesy od Any (też wygrane hihi),
oraz 3 części subiektywnego poradnika po małych przyjemnościach :)
Obowiązkowo są również szpulki od Czarów z drewna.
Pod biurkiem mam pudło z tkaninami, nitkami i innymi przydasiami do szycia :)
A to piękne krzesło należało kiedyś do mojego dziadka :) teraz mnie służy :)


Bardzo się cieszę, że tyle z was bierze udział w moich wyzwaniach :) widzę, że bardzo się staracie i niezmiernie mnie to cieszy :) przepraszam, że nie u każdego zostawiam komentarz, ale ostatnio troszkę nie miałam czasu... Zauważyłam, że część z was wrzuca małe zdjęcia. Nie jest to dużo pracy, a zdjęcie większe prezentuje się o wiele lepiej. W czasie dodawania zdjęć, wystarczy na nie kliknąć i pojawi się pasek, należy wybrać "duże" albo "bardzo duże". Jeśli będzie wystawać poza wasz szablon, należy edytować szablon i go po prostu rozszerzyć :) nie jest to nic trudnego, a dzięki temu wasze zdjęcia będą się o wiele lepiej prezentować. 


A jeśli wkurza was, że blogger zmienia kolory zdjęć to musicie zalogować się w google+ i tam w ustawieniach jest taka opcja: automatyczna korekta zdjęć - trzeba usunąć ptaszka i już powinno być ok :)


Dzień jest coraz dłuższy i jaśniejszy więc coraz łatwiej kliknąć fajne zdjęcie. Więc tak trzymać! Razem z Olą już nie możemy doczekać się waszych fotek :)

A zasady są jak poprzednio:
  • w wyzwaniu może wziąć udział KAŻDY!!! wystarczy dodać linka z odnośnikiem do zdjęcia. Osoby nie posiadające bloga, również mogą brać udział w zabawie, zdjęcia można wstawić na facebooku czy na flickerze,
  • biorąc udział w wyzwaniu wstaw w pasku bocznym banerek z odnośnikiem do posta z wyzwaniem,
  • starajcie się odwiedzać i komentować inne blogi - umożliwi to poznanie innych interpretacji tematu i często również poznanie innych, bardzo ciekawych blogów,
  • nie ma znaczenia jakiego sprzętu użyjecie do zrobienia zdjęcia, czy będzie to telefon, zwykły aparat czy profesjonalna lustrzanka. A może stary zenit? czasu jest sporo więc zdążycie wywołać zdjęcie :) Ważne aby zrobione zdjęcie było "świeże", czyli nie wygrzebane gdzieś sprzed roku, a zrobione specjalnie pod temat wyzwania. W końcu tego typu zabawy mają służyć rozwojowi naszej kreatywności :)
Banerek do pobrania:


Macie dużo czasu, bo aż do 20.03.2014 r. :)





PODPIS

23 komentarze:

  1. Już zaczynam na nim sprzątać bo na razie to nie do sfotografowania;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, ja też musiałąm posprzątać, zapomniałam o tym wspomnieć :P ściskam i czekam na zdjęcie :)

      Usuń
  2. śliczne są te Twoje zdjęcia groszku:))))))) bardzo ładny masz kącik! widzę cudną szydełkową sówkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu :) sówkę (a w sumie całą rodzinkę) wygrałam kiedyś u Agatki :) i teraz mi tak towarzyszą jak szyję :)

      Usuń
  3. :) świetny kącik Olu no i jakie obie macie porządek na biurkach :) u mnie jest totalny artystyczny nieład momentami, mam kilka pomysłów zaczętych i wiecznie coś kończę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja specjalnie sprzątałam haha :P ale jak cs robię to nie jest tak :P niestety haha :P czekamy z Olą na fotkę :)

      Usuń
  4. Groszku wiesz, że ja dzięki Tobie właśnie przestałam kląć na bloggera :) dzięki za info o autokorekcie zdjęć :*
    Masz bardzo miłe biurko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh cieszę się bardzo, że pomogłam :) Ja też z tym się bardzo męczyłam, a jedna blogerka mi o tym podpowiedziała :) i tak mam wrażenie, że jest jakaś korekta, ale już nie w takim stopniu... :)
      Dzięki hihi :) ściskam :)

      Usuń
  5. Czyli muszę zacząć od porządków na biurku. żeby wstydu nie było:P Po prostu artystyczny nieład:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest w domu jedno biurko ale takie "nie moje". Mimo wszystko podejmuję rękawicę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super!!!! Brawo za podejście! :) czekam z niecierpliwością na fotkę :)

      Usuń
  7. nie moge sobie darować że nie zdazylam na ostatnie wyzwanie foto! probowalam zrobic zdjecia i nie wyszly ale kilka dni temu mialam zrobic kolejna probe :D ahh ta skleroza! no ale chociaz na to zdazylam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh kochana, zdarza się najlepszym :P a biurko masz super - mega inspirujące do twórczych działań :)

      Usuń
  8. Kurcze, może w końcu się przemogę i też wezmę udział w tym wyzwaniu? :) Do 20 to faktycznie sporo czasu, a i można by celebrować moje imieniny wtedy;3

    Przeraża mnie jednak fakt, że zarówno u Maryszy jak i u Ciebie to biurko jest tak czyściutkie i posprzątane - ja mogę ze sprzątaniem masy gratów nie wyrobić się nawet do Wielkanocy;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Klaudia niby mam posprzątane na biurku - jakoś nie lubię mieć na nim bałaganu bo nie mogę się skupić jak zaczynam robić coś nowego, ALE za to mój pokój.. np dzisiaj ledwo mogę od drzwi do łóżka dojść xD

      Usuń
    2. Oj, zazdroszczę! U mnie to działa tak: wszystko MUSI być pod ręką;D Ja w porządku nie potrafię się odnaleźć i choć nie lubię bałaganu, wiecznie z nim walczę, to i tak na co dzień brodzę w artystycznym nieładzie;)

      PS A po cóż wychodzić z takiego przytulnego pokoju? Nie ma sensu torować drogi;D

      Usuń
    3. Klaudia, ja specjalnie posprzątałam do zdjęcia haha :P jak coś robię to wszędzie jest bałągan :P i nie marudź tylko bierz udział :) ja nie gryzę haha :)

      Usuń
  9. Aaaaaa nie mam biurka :( nawet nie mam miejsca gdzie tworzę, bo tworzę gdzie popadnie... To się nazywa wyzwanie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale udało Ci się cyknąć zdjęcie - widziałam już hihi :) tylko proszę podlinkuj tutaj, żeby inni też mogli zobaczyć :)

      Usuń
  10. Biurko ? Miejsce twórczej pracy? Może byc ulubiona półka ?? ;-)) mam taką.... jest na niej kilka mi niezbędnych rzeczy ;-)) postaram sie wyrobić w czasie... bo ten czas mi się strasznie kurczy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne te biurka i kreatywne kaciki. Az chce sie byc kreatywnym. Pozdrawiam Hardaska

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj :)

    Śledzę Twoje wyzwania fotograficzne już od dawna, ale jakoś nie udało mi się wziąć udziału do tej pory!
    Moja interpretacja to moje biurko w wirze pracy twórczej :)

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...