wtorek, 27 listopada 2012

czarujący ciastek

Dziś gotując obiad o bardzo fajnej porze (18:30!!!) zadzwonił domofon, a tu nikt inny jak Poczta Polska z paczuszką dla mnie :) pomyślałam, że to moje wełenki, które zamówiłam tydzień temu i zapłaciłam dodatkowo za priorytet, żeby szybciej doszły, no ale to tylko Poczta Polska... A tu dotarł do mnie Ciastek od Czarów z drewna, którego wygrałam, o czym już wspominałam w pierwszym poście :) a oto i on:







Czyż nie jest czarujący?



Jeszcze raz DZIĘKUJĘ! i wszystkich zapraszam na stronkę: http://czaryzdrewna.blogspot.com/

Tymczasem życzę wam dobrej nocki :)

xoxo,
W.

5 komentarzy:

  1. Ha :) Tylko proszę na nim nie trzaskać kotletów i dziękuję za poświęcony post ciastkowi:))))

    i znieść weryfikację obrazkową, a bedę zaglądać, gdyż zdjęciami z ciastkami wznieciłaś moją nić smaptii i czuje , że powstał naprawdę fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim razie czekamy na więcej :) zapowiada się smakowicie :D mnie ostatnio opętał szał ocieplaczowy ale na słoiczki

    OdpowiedzUsuń
  3. weryfikacja WYŁĄCZONA :D nawet nie wiedziałam, że coś takiego jest ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. to Al z Czarów z Drewna robi taki cuda :)

    OdpowiedzUsuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...