wtorek, 26 listopada 2013

da... da... da...

Taakkk... 
I właśnie nastał ten dzień, gdzie i ja znalazłam się wśród dawandowiczów :)
Zatem jeśli nie macie pomysłu na prezent może spodoba się wam coś mojego?
A co znajdziecie w moim sklepiku?


"more coffee.
less bullshit."


Muśnięty różem


"fuck what
they say"

- chyba mój ulubiony :)


"love yourself"

Kubraczki mają wyhaftowane przeze mnie napisy :) przy doborze napisów kierowałam się tym co sama chciałabym przeczytać gdy mam gorszy dzień. Są to moje ulubione hasła, które wpisuje sobie w kalendarz, notatnik itd. 

Zapraszam wiec do SKLEPU!!!
Można go również znaleźć na pasku bocznym :)

Jutro dorzucę jeszcze parę produktów :)

A tak w ogóle to nie przypadkowo sklepik otworzyłam dziś :) otóż dziś mój blog ma pierwsze urodziny!!! oby nie ostatnie hehe :) Istnieję głównie dzięki wam, więc wielkie dzięki :)

Ostatnie dni są fajne, najpierw ja się o rok postarzałam a teraz mój blog hihi :P

Buziaki i miłego wieczoru :)

***
Ah! I zapomniałabym!
Pamiętacie o moim CANDY???



PODPIS

37 komentarzy:

  1. Btw, znów mnie ubiegłaś! Właśnie myślę, czy by swojego sklepiku nie otworzyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, Ty też otwieraj! Twoje rzeczy są przepiękne :)

      Usuń
  2. Świetne swetry dla kubków :))
    mam takie jedno wdzianko dla mojego kubka na kawę, ale przy twoich jest teraz taki zwyczajny... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) cieszę się, że się podobają :) starałam się ze wszystkich sił nadać im jakiś charakter :)

      Usuń
  3. świetne są !
    wszystkiego dobrego i gratuluje roczku życząc nastepny w blogowym swiecie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ocieplacze z mocnymi tekstami:))) gratuluję urodzin i good luck w sklepiku! będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło :) miały mieć mocny wymiar :) dziękuję bardzo i zapraszam ciepło hehe :)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku :) No i gratulacje z okazji otwarcia sklepiku, wygląda super !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa z zimowe wieczory pierwszy do mnie najbardziej przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy już się sprzedał hihi :P muszę szybciutko kolejny wydziergać :)

      Usuń
  7. Wiele Radości na kolejne piękne chwile, nie tylko na blogu:)
    Serdeczności:)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Wspaniale! Gratuluję sklepiku! Sama niedawno otwierałam, wiem co to za radość :):):) Zaraz tam zajrzę :) Przyjmij najlepsze życzenia na dalsze lata w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, bardzo :)
      U mnie otwarcie wiązało się ze sporą ilością emocji - wiele obaw, że moje rzeczy się nie spodobają, ale jak tylko dostałam kilka pozytywnych komentarzzy odrazu była ogromna radość :)

      Usuń
  9. no nareszcie się zdecydowałaś :) Trzymam kciuki i do roboty! bo będa schodzić jak świeże bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak! troszkę to trwało, troszkę się to przeciągało ale jestem! :D
      2 kubeczki już poszły w świat hihi :P

      Usuń
  10. Świetne kubeczkowe ubranka :) I gratulacje z otwarcia sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) bardzo się cieszę, że się podobają :)

      Usuń
  11. Suuper ubranka na kubeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kubeczki i gratuluję dawandy!:) powodzenia:)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) bardzo się cieszę, że się podobają hihii :)

      Usuń
  13. "Fuck what they say" full wypas! Gratulacje! otwarcia i pomysłów!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne sweterki, a napisy jeszcze fajniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) troszkę pracy zeszło nad napisami ale lubię haftować więc był to czas przyjemnie spędzony :)

      Usuń
  15. Pierwszy kubraczek i jego napis super! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) już poszedł w świat ;) muszę szybko kolejny zrobić hihi :P

      Usuń

• • • Dziękuję za każdy komentarz :) ♡♡♡
Uwielbiam je wszystkie i chłonę jak gąbka wodę :) • • •

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...